Created a wiki / Wiki gebaut

Hello together,

I just had too much free time and build a Wiki.
I am interested what themes you would like to see in it.

The URL is: http://warlordsofaternum.wikidot.com/en:start

-------------------------------------------------------------------------

Hallo zusammen,

mir war neulich mal langweilig und da habe ich ein deutsches Wiki gebastelt.
Mich würde interessieren welche Themen da noch rein sollten.

Also schreibt mir gerne :)

Die URL ist: http://warlordsofaternum.wikidot.com/de:start

Last edited:

Bryfft

Community Manager
Staff member
Thanks for working on it! :)
While we do understand that the subject is mainly targeted at the German-speaking audience, this forum is international, and therefore please kindly provide the translation of your post to English.
Thank you.

Ushurak@adventures

Well-Known Member
I have read through te wiki and its a great work and effort.

Some remarks. For quest you dont have to win to get the points.

Archer are weak against all but not mages. And other things depends on the level you are. But really well done. Congrats

Thanks for working on it! :)
While we do understand that the subject is mainly targeted at the German-speaking audience, this forum is international, and therefore please kindly provide the translation of your post to English.
Thank you.
Hi. This post is targeted to a german audience. There is already an english Wiki (with only some pages, but it exists), so everyone who wants to participate in an english Wiki, can go there. (Or tell me how I can make mine multilingual ;-)

Bryfft

Community Manager
Staff member
Thank you. It's not about us, the staff or the company, but about your fellow players and forum users :).
In the future, please include the translation directly in the post, without linking to external services. If you want to avoid making your post very long, you can make use of the SPOILER tag and wrap it around the translation.
We will appreciate it greatly.

Okay. Ich hab jetzt mal die Tipps zum pvp-Kampf eingebaut. Das war ja doch ein wenig umfangreicher.
Gibt es eigentlich die Karte zum anklicken der einzelnen Gebiete irgendwo?
Ich hab nur gesehen, dass es eine generelle fanmap gibt.

--------------------------------------------------------------------

added pvp - thanks for the guides
Is there a clickable map with all the names?

Ushurak@adventures

Well-Known Member
Hallo,

Die pvp Sektion ist gut umschrieben.

Zu den top100,top10 und top1-3 Strategien gibt es verschiedene Ansätze.

Als Vorausetzung für Top100 ist 4s nötig und im minimum ein Schnitt von 194.

Tpp100 ist für max Playee immer erreichbar. Notwendig ist das rerollen von Spielen. Spielen sollte man immer nur die 5 besten odee bei kleiner Differenz diecSpiel die länger für den Reeoll dauern. Für Top100 kann man solange rerollen bis man immer 5 Spiele mit 3s und höher hat. 2s und weniger sollte vermieden werden. Der letzte Tag ist vorallem wichtig.

Für Top10 sind Diamanten notwendig. Nur im äussersten Fall schafft man es ohne. Hier müssen alle 3s games immer rerolled werden.

Bessere Platzierungen sind ohne massiven Diamanten Kauf nicht möglich.

Danke dir. Habe gleich mal "Top 10" in "Top 100" geändert. Denke aber da kommen eh noch Veränderungen auf uns zu mit dem neuen Ausrüstungssystem.

Und wie kommst du auf 194? Erscheint mir ziemlich willkührlich der Wert ...

------------------------------------
Thanks for the Info. I changed "top 10" into "top 100". And I think pvp will get another change with the new equipment system ...

But I have one question: Why 194? And not 195?

Ushurak@adventures

Well-Known Member
Der Wert hat sich mit der Zeit geändert. Ist am wachsen. Auf jedenfall sind die Strategien unterschiedlich je nach dem was du erreichen willst. Für top10 ist auf jedenfall der Einsatz von Diamanten notwendig. Top3 und besser ist nur mit massiven Diamanteneinsatz möglich. Ich habe ein paar mal um top10 gekämpft. Da hat sich der Schnitt von 196 auf 197 eehöht

The value has changed over the time and is still growing. The strategy to get topplacements are different depending what your targets are. For top10 diamond rerolls are necessary. For top3 to top1 its only a diamond battle. I played several time top10 and it has mounted from 196 to 197.

Die Geschichten von Gillie dem Pirat und Kaylinn Alloanor sind jetzt übersetzt und im Wiki verfügbar.

----------------------------------

translated the lore of Gillie and Kaylinn Alloanor and added them to the Wiki.